суботу, 21 листопада 2015 р.


Розробка відкритого уроку для участі у конкурсі «Вчитель року»
Тема: «A sound mind in a sound body»
Мета:
Практична: практикувати активний словник теми, ввести нові лексичні одиниці,  розвивати вміння учнів логічно та послідовно викладати власні думки іноземною мовою
Освітня: тренувати навички роботи з текстом, поглибити знання учнів про види спорту, традиції країни, мова якої вивчається, розвивати самостійне мислення, ініціативність, бажання до пізнання нового
Розвиваюча: розвивати автентичний слух, пам’ять, увагу, логічне мислення, уяву, творчість,  читання;
Виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови, до занять спортом, дотримання правил здорового способу життя
Тип уроку: урок введення нових знань, умінь та навичок
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація до уроку, картки із завданнями.
План уроку
1.     Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення-2 хв.
2.     Повідомлення теми і мети уроку – 2 хв.
3.     Основна частина уроку – 37 хв.
§  Словникова гра- 5 хв.
§  Подання тексту для читання – 5 хв.
§  Перевірка розуміння змісту тексту – 2 хв.
§  Фізкультхвилинка -5 хв.
§  Подача граматичного матеріалу – 4 хв.
§  Відпрацювання граматичного матеріалу – 2 хв.
§  Формування навичок письма – 5 хв.
§  Формування навичок аудіювання – 9 хв.
4.     Домашнє завдання – 1 хв.
5.     Заключна частина уроку. Рефлексія.- 3 хв.




Етап І
Мета:
Прийом
Бесіда в режимі вчитель-учень




Мовленнєва зарядка (бесіда за питаннями) (1 хв.)









Етап ІІ
Мета:
Прийом:
Бесіда в режимі вчитель-учні.







Етап:ІІІ
Мета:
Прийом:

Discussion. Бесіда за змістом вірша




Етап ІV:
Мета:
Прийом:













Етап V:
Мета:
Прийом:


























Етап V
Мета:
Прийом:












Етап VI
Мета:






Етап VII
Мета:
Прийом:
Бесіда в режимі вчитель-учень







Етап VIIІ
Мета:
Прийом:
Бесіда в режимі вчитель-учень



Етап ІХ
Прийом:
робота з підручником

Етап Х
Бесіда в режимі вчитель-учень


Етап ХI


Етап ІХ
Мета:
Прийом:





Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Підготовка класу до сприяння іншомовного мовлення
Бесіда
Т: Good morning, everyone. I'm glad to see you.
My dear friends!
 I am very glad to come into your friendly class,
And look into your clever eyes.
      I know: you are genius and talented.
      Let’s cross the swords of your opinions,
      And I hope you’ll help me to create our lesson today!

Ps: Good morning, teacher. We are glad to see you, too.
T: How are you getting on? Can you show your today’s mood? Take a smile and show your today’s mood.
Ps: We are very well, thank you.
( якщо учень сумний, має пояснити чому)
                          Now please answer my questions:
1.      Who is on duty today?
2.      What day is it today?
3.      Who is absent today?
4.      What is the weather like today?
5.      How are you today?
6.      What date is it today? (Учень записує дату на дошці, інші – в зошиті)
OK. Thank you

Повідомлення теми і мети уроку
Слайд 1,2
Ознайомлення учнів із планом роботи на уроці
Бесіда
Т. Boys and girls! Today we are going to speak about sport. Children, how do you think, is it important to go in for sport? (Відповіді дітей)
Today we’ll Слайд 2
OK Let’s begin our lesson.
Look at the screen. What can you see there? These are different sports? What sports do you like the best?
Відповіді учнів)

Основна частина уроку
Формування навичок усного мовлення
Бесіда
Слайд 3
The poem of today’s lesson . Let’s read it and repeat after me.
Exercise «Microphone»
-         What kinds of sport do you know?
-         What is your favourite sport?
-         Do you like sport?
-         Do you like to ride a bike?

Словникова гра.
Слайд 4
Повторити вивчені слова.
 Робота в групах, фронтальна
1)Look at the screen we have some words with missing letter. Your task is to write the right word and name the missing letter ( завдання з екрану)
2)Учні  шукають слова окремого виду спорту. Впр. 1 с.66
T Let’s do our next exercise 1 on page 66
Individual sports
Water sports
Games
Field events
Track events.
T Lets check our work.

Подання тексту для читання
Тренувати учнів з читання тексту за темою.
Продовжувати формувати навички усного мовлення.
бесіда
Бесіда
Етап читання
Text
      People all over the world are fond of sports and games. Sport and physical exercises help us to keep fit and healthy. There are summer and winter kinds of sports. The most popular winter sports are skating, skiing. Some people greatly enjoy figure skating. It’s so nice to go to the skating-rink or to the forest on a frosty sunny day!
     The most popular summer sports are swimming, cycling and boating. It’s so wonderful to breathe in the fresh air and enjoy watching nature!
      Children all over the world like to play indoor and outdoor games. Athletics, aerobics, gymnastics enjoy their great popularity among the girls. Many of them attended sports clubs and train in the gym. The boys go in for boxing, football, tennis, basketball and track and field events.
      Everyone must do all he or she can to be healthy and to develop a strong character. “A sound mind in a sound body”, the old Latin proverb says.
Перевірка розуміння тексту Слайд 5
Перевірити рівень розуміння тексту учнями.
бесіда
Answer the questions on the text: (відповіді учнів)
1.     What helps us to keep fit and healthy?     
2.     What are the most popular winter sports?
3.     What are the most popular summer sports?
4.     How do you understand the proverb “A sound mind in a sound body”?


Фізкультхвилинка
Заклик до ведення здорового способу життя.
Now let’s have a rest.
Put your hands up in the air and shake your booties round
Hand up on your toes and turn around around
Hands way up high, hands way down low
Stamp with your feet and jump, jump, jump
Подача граматичного  матеріалу.
Вживання дієслів «go play do»
Виклад інформації,пояснення
Слайд 7
-         Do we ‘play football’, ‘go football’ or ‘do football’? (play football). Let’s read the first explanation in the box on page 66. (We use play with the ball games).
-         Read the second explanation (We use go with sports ending in -ing).
-         Read the third explanation (We use do with other sports).

Відпрацювання граматичного матеріалу Слайд 8
Вживання дієслів «go play do»

-         Look at the screen, we have the table. Now let’s make sentences using «go play do»
Учні діляться на 2 команди, по черзі складають речення. За кожне правильне речення 1 бал.

Формування навичок письма
закріплення набутих знань
T: Now we’ll work with our book.  Ok Please open your books at the page 67 ex 3. Complete the sentences using the correct verb  «play go  or do»
Формування навичок аудіювання
T What do you know about Sport in Вritain? Let’s watch some information then answer the question it.
(Відео про спорт)
Answer the question
What kind of sport do you like the best?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Make a report «My favourite sport»

Заключна частина уроку. Рефлексія
Узагальнити вивчене на уроці
закріплення набутих знань

- Now let’s summarize the results of our lesson.
Now tell me please, what is your mood now?
 We continue to study this interesting theme on the next lessons.
- Thank you for the lesson. Good bye.

Дистанційне навчання. Англійська мова10-11 класи

ЗНО 2021

  1 ЛЮТОГО – СТАРТ РЕЄСТРАЦІЇ НА ЗНО-2021 Скориставшись сервісом « Зареєструватися », розміщеним на вебсайті Українського центру оцінюванн...